Direktlänk till inlägg 13 augusti 2019

Rubrik saknas

Av Jonas Sundström - 13 augusti 2019 22:00

Dagen började med att jag körde ner husbilen till Jula området utanför Skellefteå och lämnade husbilen och familjen där gör att åka med Johan (storebror) till Umeå och hämta tross som vi hyrt ut till en utställare på Nokia.


Sedan skjutsade Johan tillbaka mig till husbilen, så vi kunde fortsätta vår tripp, som blev till Skellefteå camping.


Väl framme där då ställde vi iordning allt, utemöbler och stödben ,som vanligt.

Kanon väder då det blev en stund i solen.


Sedan gick jag själv en tur runt på campingen för att kolla lite, mycket fin camping .

Sen tog jag en tur ner till Statoil gör att handla lite till middagen, där fanns inget jag behövde


Det blev parisare till middag.


Sen gick vi hela familjen en tur runt på campingen och hittade en ganska rolig golfbana, blandning mellan minigolf och vanlig golf, (tur vi hade egna klubbor och bollar med oss(bra bangolf grejor)


Där blev vi en stund och Mio lekte sedan på klätterställningar ett tag.


Sen tillbaka till husbilen igen      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Sundström - 4 augusti 2020 22:40

Det finns en stad på jorden , där solen aldrig ler. den staden heter Boden .....   Jag Tim och Mio tog en liten tur till Boden och tog in på deras camping. det var en ganska stor camping , med väldigt lite folk   Vi fick en bra plats nära...

Av Jonas Sundström - 4 augusti 2020 22:40

Det finns en stad på jorden , där solen aldrig ler. den staden heter Boden .....   Jag Tim och Mio tog en liten tur till Boden och tog in på deras camping. det var en ganska stor camping , med väldigt lite folk   Vi fick en bra plats nära...

Av Jonas Sundström - 4 augusti 2020 22:29

Midsommar hos  Hasse på Hattudden  vi åkte dit dagen innan, för att vara ute i god tid efter parkerat husbilen och baxat ut Tim i rullstol.   så gick vi ner till dom andra vid grillplatsen, på stranden'   där satt pöbeln  Hasse, Mattan,...

Av Jonas Sundström - 31 augusti 2019 21:45


Idag tog vi en liten tur till Guldriket Skellefteå Och checka in på Skellefteå camping för att sedan gå på  "Kalas i Parken " Som är någon sorts höst marknad i 3 dagar Vi testade både paintball och pilbåge skytte Ganska mysigt. Sen blev d...

Av Jonas Sundström - 23 augusti 2019 21:00


Miniresa längs Piteå älven   Strax efter lunch packar vi bilen och åker iväg mot Pitsund till farbror Johan för att hämta fiskespön. Där efter svänger vi in till Ok degeränget för att tanka bilen och våra magar.   Denna mini resa åker bara ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards